Καλως ηρθατε !

Καθίστε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε παρέα!

9/7/09

¨Σε συνάντησα πάλι"


Σε βρήκα και πάλι
να πολεμάς τη σιωπή


σε ένιωσα κι απόψε
να μου γνέφεις γιατί


κι αφέθηκα χωρίς να το θέλω
στης αγάπης το τρένο


για μια ακόμα φορά
να παλεύει η καρδιά


χωρίς κανείς να απαντά
κι ο καιρός επιμένει να με πονά


καθώς οι πληγές είναι ακόμα
αξημέρωτα θηρία στου νου το κυκλώνα


και τα απάτητα κάστρα
να παραμένουν κλειστά


στην άμμο μιας καλοκαιρινής ακτής
που δεν επισκέφτηκε ποτέ κανείς


ερημιά και ο αέρας να πληγώνει τα μάτια
που δεν στέγνωσαν από τα διαμαντένια δάκρυα


εικόνες φυγής στήνουν το σκηνικό
μιας γεμάτης γιορτής με το πλήθος βουβό


μουσικές και βιολιά πάγωσαν στης απουσίας το λυγμό
κι αφέθηκαν τα δοξάρια να αναζητούν της μελωδίας
τον ήχο


άγνωστος επιβάτης σε προορισμό που δεν γνώρισε οδηγό
κι οι αποσκευές εμπειρίες που από το χτες ξυπνούν
τον καημό


άφησα τη νύχτα να με μεθύσει κι απόψε
η φωτιά δεν έσβησε και η σκέψη μου σε σένα σκόνταψε


μην με αφήσεις πάλι να σε σβήσω
άφησέ με τα βήματά σου να ακολουθήσω


η αγάπη άφησε μια σκιά και την έκλεισα μέσα
ο έρωτας ακόμα με πονά και εγώ σου λέω έζησα!

2 σχόλια:

Νimertis είπε...

νομίζω ότι θα μπορούσε να μελοποιηθεί από κάποιον πολύ δυνατό δημιουργό... μαγικό το ταξίδι σου Νατάσα... χαίρομαι που ταξιδεύω κι εγώ με τις λέξεις σου στο θαυμάσιο ιστολόγιό σου...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ταξίδι...κάπως έτσι έχω ορίσει εντός μου την απόπειρα του γράφειν....χαίρομαι αν το καταφέρνω και παρασύρω κι άλλους συνατξιδιώτες στην ορμή της άγνωστης ρότας του νου...
Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια...απλά για να ταξιδέψει κανείς χρειάζεται να'χει το εισιτήριο στη καρδιάς τη τσέπη...είναι η αίσθηση που μας κινητοποιεί και η ευαίσθητη ματιά...άρα τις προυποθέσεις τις κατέχεις καλά!