Καλως ηρθατε !

Καθίστε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε παρέα!

27/11/09

¨Ποιητής¨



Ένας ρομαντικός πολεμιστής
με όπλα μυριάδες, τις λέξεις
οπλίζει και γράφει,
σωπαίνει, κραυγάζει,
σε πεδίο πολέμου
με εικόνες ζωής
ρουφάει μελάνι
και ζωγραφίζει με αίμα ψυχής
σε χρυσοκέντητο καμβά.

Καταγής χυμένα ημιθανή σώματα
άλλα θα γεννηθούν ξανά
άλλα θα μείνουν στο σκοτάδι
στα σκονισμένα αφανή δωμάτια του Άδη.

Ένας ρομαντικός πολεμιστής
σ’ ένα ατέλειωτο πόλεμο
με το είδωλό του
με τον έρωτα
με τη φύση
με τη ζωή
με το θάνατο
με το αύριο
με την αρχή με το τέλος
μα δεν έχει τέλος αυτός ο ακήρυχτος πόλεμος
δεν έχει ήρωες
δεν έχει νικητές και ηττημένους
της λέξης η μάχη φαντάζει γιορτή.

12 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οντως, ένας πολεμιστής παντα ο ποιητης...που πάνω απ΄ ολα πολεμα με τον εαυτο του..με την ψυχη του...

Velvet είπε...

Τελευταία όλο για τους "ποιητές" μιλάμε
Λοιπόν...
Να σου πω την γνώμη μου, τοτε Νατασα

Τους ποιητές...
Δεν τους πολυσυμπαθώ ξέρεις
Εκείνους που κρυμμένοι
στα μισοσκόταδα του μυαλού τους
συνομιλούν με το φάντασμα του εαυτού τους

Γιατί...
Εκείνο που φοβάμαι πιο πολύ είναι μη γίνω
"ποιητής"
Μην κλειστό στο δωμάτιο
ν' αγναντεύω τη θάλασσα
κι απολησμονήσω..
Έγραφε η Κατερινα Γωγου
Και είχε δίκιο

Αλλά εγώ δεν είμαι "ποιητής"
Για να με φοβάμαι
Είμαι ένας εργάτης...

Καλημέρα...

ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ είπε...

Εύγε, Νατάσα μου! "Της λέξης η μάχη φαντάζει γιορτή". Από τα διαμαντάκια που κρύβουν κάθε φορά οι στίχοι σου!
Και για το φίλο μας Velvet2 απαντά ο Γ. Σαραντάρης με το "Δεν είμαστε ποιητές"... Εμείς, πάντως, αγαπάμε και όσους δεν πολυσυμπαθούν τους ποιητές.

Διάττων είπε...

Χρησιμοποιείς λέξεις (ακόμα και απλές και κοινές να είναι) με μοναδικό τρόπο που αναγκάζεις τον αναγνώστη να στέκεται σε κάθε μια απ' αυτές. Έτσι, η ανάγνωση αργεί προς όφελος του αναγνώστη. Ειδικά, οι 4 τελευταίοι στίχοι σου αποκρυσταλλώνουν τη συγκίνηση στα μάτια του!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

"μα δεν έχει τέλος αυτός ο ακήρυχτος πόλεμος
δεν έχει ήρωες
δεν έχει νικητές και ηττημένους
της λέξης η μάχη φαντάζει γιορτή."

Συγχαρητήρια φίλη!
Ρομαντική πολεμίστρια
με την πένα σου όπλο
ορίζεις!..
Καλό βράδυ!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ρίκη μου, έτσι, ένας πολεμιστής που ρίχνεται στη φωτιά με όπλα του τις ίδιες του τις λέξεις, άλλοτε τον νικούν και άλοτε τις νικά!
Σ΄ευχαριστώ για το πέρασμά σου! Καλησπέρα!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλέ μου Βέλβετ,
ό,τι μας αγγίζει και δη ο καρπός που κυοφορείται ο ποιητικός, με τον όποιο τρόπο γεννιέται, εμάς μας γοητεύει και μας πάει πιο πέρα το νου και τη στράτα της καρδιάς...δεν μπορείς να αγαπάς τα παιδιά και όχι τον γεννήτορα αυτών...το εργαστήρι του καθε ποιητή-δεν οικειοποιούμαι τον τίτλο στο θηλυκό του, για να θέσω σωστά τα πράγματα-είναι ένας μύχιος τόπος, διαφορετικός για τον καθένα...όχι όμως και αγαπητός για όλους, η ψυχή του κάθε ποιητή είναι ένα περίεργο χωνευτήρι...ας αγαπάμε όποιον παλεύει με τις λέξεις και δημιουργεί αριστοτεχνικά διαμάντια ποίησης που ζωντανεύει στα χείλη των αναγνωστών...κανείς δεν τράβηξε κανέναν να γίνει συγκάτοικός του σ΄αυτή την άεναη μύχια μάχη σε όποιο τόπο! Είναι, θες, μοναχικό αυτό το εργαστήρι εντός του κόσμου μας !
Πολλά φιλιά!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη,
"Της λέξης η μάχη φαντάζει γιορτή"...κι όμως κάπως έτσι θωρώ το γράφειν...
Κι ο Βέλβετ είναι φίλος καλός και αγαπητός μου, που αγαπάει όσους έντεχνο λόγο αρθρώνουν και έχουν να πουν κάτι που σε κάνει να ταξιδεύεις, χωρίς απαραίητα να σε κάνει να βουλιάζεις σε θλιψης στοές χαμηλώνοντας το βλέμμα απ΄το γαλάζιο τ' ουρανού...έχει τόσα χαρούμενα χρώματα η ζωή που αξίζουν τιμής και μνείας ποιητικής!
Την καλησπέρα μου σου αφήνω!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Diatton, καλησπέρα,
Σ' ευχαριστώ πολύ για την προσεκτική ματιά σου...είναι μια μύχια επιθυμία αυτό που παρατηρείς , σκοπός μου και αυτό που προσπαθώ να καταφέρνω με τις λέξεις...οι οποίες έχουν κάθε μια ξεχωριστά μοναδική δυναμική και ομορφιά!
Καλήσπέρα, να είσαι καλά...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Πυρφόρα μου,
χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω εδώ...ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αυτό που θα εύχομαι είναι να γίνεστε κοινωνοί δικών μου λαφύρων σ' έναν πόλεμο αγαθών μου ονείρων με όπλο μια πύρινη φλόγα που καίει εντός μου!
Καλησπέρα Ευαγγελία!

Ρομαντικός με τη σιδερένια καρδιά είπε...

Πολυ ομορφο..

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Να'σαι καλά. Σ΄ευχαριστώ!